close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדרכות בטיחות אש לעובדים וצוותי חירום

מערכת שורשה אלול, תשפב01/09/2022

אחרי כל כך הרבה שריפות שהתרחשו בשטחים פתוחים ובתוך מבנים, זה כבר ברור: ידע מונע אסון

תגיות:
צילום: Pixabay

לפני שנים האפשרות של הדרכות

צילום: Pixabay
בטיחות אש לעובדים וצוותי חירום לא באמת הייתה קיימת. אנשים עברו במפעלים ובחברות ורק אם במקרה היה להם ידע כלשהו בכיבוי אש, הם הצליחו להתנהג כמו שצריך בעת שריפה.
יחד עם זאת, היום הדברים נראים אחרת. אחרי כל כך הרבה שריפות שהתרחשו בשטחים פתוחים ובתוך מבנים, זה כבר ברור: ידע מונע אסון.

כאשר העובדים יודעים מה עליהם לעשות בעת שריפה הם באמת מצליחים להימנע מטעויות. לא רק שהם מצילים את עצמם ומצמצמים פגיעה בנפש, אלא הם גם מצליחים להקטין את הפגיעה ברכוש. לכן ברור מדוע הדרכות בטיחות אש הן בגדר חובה, וגם אתם צריכים לתת לעובדים שלכם את האפשרות לעבור הדרכות כאלה.

על מה מדברים במסגרת הדרגות בטיחות אש?
בבואנו לדבר על הדרכות בטיחות אש לעובדים וצוותי חירום טבעי שתהיה לכם גם דילמה: על מה באמת מדברים בהדרכות כאלה? חשוב להבין שיש לא מעט נושאים שבהם דנים במהלך הדרכות מהסוג הזה, כמו למשל: כיבוי אדם בוער – איך עושים את זה ולמה זה חשוב? מדהים לראות שכאשר אנשים יודעים מה לעשות בזמן אמת, הם יכולים אפילו להציל את חייו של אותו אדם בוער. במסגרת הדרכות מהסוג הזה נעשים גם לא מעט תרגולים מעשיים בהפעלת מטפים ועוד, כך שברור מדוע יש לכך חשיבות אדירה. יש שיח גם על הנושא של נוהל תגובה לאירוע חירום, כולל יצירת קשר עם גורמי התקשרות רלוונטיים, ולכן בהחלט ניתן לומר שהדרכות כאלה חשובות ביותר.

בחירת המקום הנכון להדרכות בטיחות אש
אנו בשלהבת ולהבה מסבירים שאם תעשו חיפוש, אתם תראו שיש לא מעט מקומות שבהם העובדים שלכם יוכלו לעבור הדרכות בטיחות אש. עם זאת, נשאלת השאלה הטבעית: האם בכל מקום שבו מעבירים הדרכות בטיחות אש לעובדים וצוותי חירום ההדרכות הן ברמה מספיק גבוהה? התשובה היא כמובן לא. חשוב לזכור שאם אתם כבר משקיעים זמן וכסף בהדרכות כאלה, אתם לא באמת רוצים להתפשר. אתם רוצים שהעובדים שלכם יקבלו את הכי טוב שאפשר ולכן יש טעם לבדוק לאן אתם פונים. אם חיפשתם מקום מוביל שבו העובדים שלכם יוכלו ללמוד מהטובים ביותר, פנו עוד היום אל חברת שלהבת ולהבה בע"מ. כאן אתם יכולים להיות בטוחים שהזמן של העובדים שלכם מושקע בצורה נכונה. אם חלילה תפרוץ שריפה, כל אחד ואחד מהעובדים שלכם שייקח חלק בהדרכה מהסוג הזה יידע בדיוק מה עליו לעשות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה